אנא הביאו עמכם בקבוק מים למענו של כדור הארץ לא נשתמש בכוסות חד פעמיות בסטודיו

המלצות לפני שיעור יוגה

  • מחובתך ליידע את המורה לפני תחילת שיעור יוגה על כאב/מחלה או בעייה רפואית.
  • בתרגול יוגה הקשבה היא עקרון חשוב, הקשב/י להנחיות המורה וקבל/י בהבנה כל תיקון או בקשה מהמורה, מחובתו של המורה לדאוג לבריאותך ומחובתך להקשיב להנחיות ולגוף שלך ולא לתרגל יוגה מתוך כאב או קושי פיזי- ידע/י את המורה אם קיים כזה.
  • תרגול יוגה מושפע מהנוכחות האישית שלך בשיעור, יש לזכור שמתרגל היוגה הוא יוצר האווירה - היי נוכח/ת ומודע/ת לעצמך בזמן התרגול.
  • התקדמ/י בתרגול היוגה לפי הקצב והיכולת האישית שלך ולא מתוך האגו!
  • בשיעור יוגה חשוב לתת לעצמנו לספוג את ההנחיות ואת האפקט של תנוחות היוגה לאורך זמן, לכן היו סבלניים עם הגוף ואל "תדחפו" את עצמכם להשגיות (אגו) בתרגול יוגה.
  • ישנה חשיבות לתרגול יוגה רצוף לאורך לאורך זמן. מומלץ לתרגל יוגה לפחות פעם אחת בשבוע ובעתיד להצליח להגיע גם לשניים או שלושה שיעורי יוגה בשבוע.
  • לנשים המתרגלות יוגה מומלץ תרגול המותאם לימי המחזור - על כן יידעו את המיורה כשאתן מגיעות לשיעור יוגה בזמן הווסת.
  • מומלץ לא לאכול ארוחה כבדה עד שלוש שעות לפני תחילת תרגול יוגה. ואם אתם ממש רעבים אפשר לאכול פרי, יוגורט או משהו קל בשעה שלפני השיעור.
  •  יש לתאם הגעה לשיעור יוגה ראשון. 
  •      תמיד נשמח לשמוע הערות ותגובות.
יאיינגאר יוגה בקריית אונו
איינגאר יוגה בסטודיו ליוגה בסביון ץ
איינגאר יוגה לנשים בסטודיו ליוגה בסביון
שיעורי יוגה לנשים בסטודיו ליוגה בסביון
 
אורנה 050-5383649
 

רויטל 050-2162166 

 

 
הסטודיו ליוגה בסביון , יוגה בקריית אונו, יוגה ביהוד, יוגה בגני תקווה. שיעורי יוגה לנשים בהריון. יוגה לכל הרמות -נשים וגברים.
טואול הקמת אתרי אינטרנט