יאיינגאר יוגה בקריית אונו איינגאר יוגה בסטודיו ליוגה בסביון ץ איינגאר יוגה לנשים בסטודיו ליוגה בסביון  שיעורי יוגה לנשים בסטודיו ליוגה בסביון

 

·    מחובתך ליידע את המורה לפני תחילת שיעור יוגה על כאב/מחלה או בעייה רפואית.

·    בתרגול יוגה הקשבה היא עקרון חשוב, הקשב/י להנחיות המורה וקבל/י בהבנה כל תיקון או בקשה מהמורה, מחובתו של המורה לדאוג לבריאותך ומחובתך להקשיב להנחיות ולגוף שלך ולא לתרגל יוגה מתוך כאב או קושי פיזי- ידע/י את המורה אם קיים כזה.

·    תרגול יוגה מושפע מהנוכחות האישית שלך בשיעור, יש לזכור שמתרגל היוגה הוא יוצר האווירה - היי נוכח/ת ומודע/ת לעצמך בזמן התרגול.

·    התקדמ/י בתרגול היוגה לפי הקצב והיכולת האישית שלך ולא מתוך האגו!

·    בשיעור יוגה חשוב לתת לעצמנו לספוג את ההנחיות ואת האפקט של תנוחות היוגה לאורך זמן, לכן היו סבלניים עם הגוף ואל "תדחפו" את עצמכם להשגיות (אגו) בתרגול יוגה.

·     ישנה חשיבות לתרגול יוגה רצוף לאורך לאורך זמן. מומלץ לתרגל יוגה לפחות פעם אחת בשבוע ובעתיד להצליח להגיע גם לשניים או שלושה שיעורי יוגה בשבוע.

·    לנשים המתרגלות יוגה מומלץ תרגול המותאם לימי המחזור - על כן יידעו את המיורה כשאתן מגיעות לשיעור יוגה בזמן הווסת.

·     מומלץ לא לאכול ארוחה כבדה עד שלוש שעות לפני תחילת תרגול יוגה. ואם אתם ממש רעבים אפשר לאכול פרי, יוגורט או משהו קל בשעה שלפני השיעור.

·       יש לתאם הגעה לשיעור יוגה ראשון.

·       תמיד נשמח לשמוע הערות ותגובות.

 
אורנה 050-5383649
 

רויטל 050-2162166 

 

 
הסטודיו ליוגה בסביון , יוגה בקריית אונו, יוגה ביהוד, יוגה בגני תקווה. שיעורי יוגה לנשים בהריון. יוגה לכל הרמות -נשים וגברים.
האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים